Ahad, 24 Mei 2015

UMAIRAH : ASSALAMUALAIKUM DOG!!!!!!!

Assalamualaikum

Salam sihat dan ceria

Ini kisah anak sulung saya, Nur Miasarah Umairah. Panggil dia kakak, sekarang ni mulut dia macam bertih jagung. Pot pet..pot pet........... hehehehe, almaklum la baru pandai bercakap.

Kakak baru berusia 2 tahun 2 bulan, tapi memang nampak la sikap seorang kakak. Dari mata saya sebagai seorang ibu, kakak nampak matang.

Nur Miasarah Umairah
                                           
2 hari lepas, saya bawa kakak dan adik temankan saya pergi hantar barang di tempat kerja kawan saya.

Kawan saya ni kerja di kawasan perindustrian, dan terdapat beberapa ekor anjing liar berkeliaran.

sambil mata melihat2 yang mana satu kilang tempat kawan saya bekerja, tiba2 kakak menegur.

" Ibu, itu dog la"

" Kakak...cepat bye-bye dog" sambil melambai2 kan tangan ke arah anjing liar

" Bye-bye dog.....assalamualaikum dog!!!!!!!!!!! " 

Glurppppp, saya telan liur. Nak ketawa pun ada.....hehehheh

Tak apa lah kakak, dog pun makhluk Allah, bagi la salam kat dia. Nanti kat syurga dog tak la najis macam kat dunia ni.

Dalam hati ku berkata "Dah besar rupanya anak dara aku ni" hehehhehehehhe


Feel free to share

Salam sayang

Shila
013-7505728



0 comments:

Catat Ulasan