Jumaat, 15 Mei 2015

NECK # BATCH 1 : BERAKHIR SUDAH 100 HARI


Assalamualaikum

Saya doakan pembaca blog shilazamri.blogspot.com sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah SWT.

Saya doakan kita kaya dan berjaya.

Alhamdulilah, syukur kehadrat Ilahi, berakhir sudah 100 hari bagi peserta NECK musim pertama.

Tahniah diucapkan kepada para peserta yang telah berjaya mengamalkan gaya hidup sihat dan dapat mengurangkan berat badan.

Jom kita layan gambar-gambar mereka dulu

 Shimez & Suami




Ustazah yang sangat sporting


Hanya sebagai silent reader dalam group Telegram Watie berjaya dalam cabaran 100 hari


Perbezaan ketara selepas menyertai NECK


Dah puas layan gambarkan, tapi tak kan tengok orang lain je kurus, korang semua tak teringin ke jadi kurus dan sihat macam diaorang ni.

Mungkin ada yang masih tak tau apa itu NECK (Now Everyone Can Kurus), jadi saya terangkan secara ringkas.

NECK ni adalah tanggungjawab sosial saya dan kawan-kawan dibawah group MFMS.

Objektif sebenar NECK adalah untuk membantu rakyat Malaysia mengamalkan gaya hidup sihat tanpa perlu ke gym.

Semua peserta NECK akan dipantau oleh Krew dan seorang Coach. Peserta wajib makan 5 kali sehari untuk kurus dan sihat.

Selain itu, peserta juga akan diajar cara mengira kalori dan keperluan kalori sehari bagi setiap orang.

Melalui senaman yang betul, corak pemakanan yang seimbang dan terkawal, peserta dapat menurunkan berat sebanyak 5kg hingga 10kg dalam tempoh 100 hari.

Tunggu apa lagi, NECK #batch ke 5 akan bermula 1 Jun, 2015. Cabaran kurus di Pagi Raya bersama NECK.

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya sebagai Agen NECK yang sah

Shila - 013-7505728

Samapi jumpa lagi pada entri akan datang, saya doakan anda kurus dan sihat.





























0 comments:

Catat Ulasan