Rabu, 27 Mei 2015

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT DAERAH KOTA TINGGI

Assalamualaikum

Saya doakan anda sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah.

Saya doakan anda kaya dan berjaya.

Alhamdulilah, saya berkesempatan menghadiri  Majlis Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Kota Tinggi pada 23 & 24 Mei, 2015.

Majlis tersebut diadakan di SJK (C) Mawai, Kota Tinggi dan bertemakan Busana Melayu.

Pelbagai aktiviti diadakan, antaranya berkuda dan memanah.

Majlis ini Dirasmikan oleh YB Dato' Noor Ehsanuddin bin Mohd Harun Narashid, Parlimen Kota Tinggi.

Jom kita layan gambar-gambar sekitar majlis


Demo Tradisional Archery


The Bodyguard


Para tetamu menyaksikan pertunjukan memanah



Enam sahabat berlatih memanah



Segak Berbusana, lengkap dengan pemakaian capal



Ini booth jualan saya yang menjual pelbagai jenis tanjak dan kelengkapan memanah

Bersama YDP PIBG, dua dari kanan



Itu BUKAN pekerja saya hehehe..... (ala...gurau pun tak boleh)


Gambar kenangan bersama Tokoh Hari Guru 2015



Sahabat-sahabat saya dari kelab Memanah Riyadh Equestrian, Ulu Tiram Johor




Sekian dulu perkongsian saya kali ini, sampai jumpa lagi pada entri akan datang.

Jika anda mencari pakaian Busana Melayu, Tanjak, Keris, Bengkong, Peralatan memanah, Capal dan lain2, anda boleh hubungi saya :

Zamri (019-7064647)
Fb : Seni Pakaian Warisan
Kedai : Al-Battar, Taman Seri Saujana, Kota Tinggi.


Nota kaki : Saya juga menerima tempahan T.shirt dan kelengkapan Persalinan Pengantin Lelaki                      dan Perempuan






0 comments:

Catat Ulasan