Jumaat, 22 Mei 2015

TETAMU TAK DIUNDANG!!!!!!!

Assalamualaikum

Saya doakan anda kaya dan berjaya.

Dah lebih seminggu muka saya didatangi tetamu tak diundang, atau lebih mesra disapa jerawat. Banyak pulak tu, adoiiii...rasa macam tak sesuai pulak bila usia 30++ ni ada jerawat.

Kulit saya ni memang jenis sensitif dan berminyak, dan seingat saya sejak tahun 2006 saya dah bebas masalah jerawat.

Sebenarnya, saya ni alahan pada makanan laut....baru teringat sejak akhir-akhir ni, saya memang suka makan kupang dan kerang. Kebetulan di kantin sekolah memang menyediakan sambal kupang & kerang yang teramat lah sedappppp.

Akhirnya  makanan sedap tu menjadi punca jerawat yang tak terkawal.


Gambar Hiasan 


SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Baru-baru ni saya tengok di facebook, sepupu saya suka selfie. Baru saya perasan, muka dia dah bersih..dah tak ada parut-parut jerawat. Jeragat pun dah tak de....eh licin la muka dia.

Saya pun mula la risik-risik dan mengadu tentang masalah muka yang tengah berjerawat ni. 

Akhirnya ku temui jawapan pada masalah yang sedang ku alami. Rupa-rupanya sepupu saya ni adalah pengguna tegar Vitamin C dari shaklee.
Vitamin C Shaklee 100% semulajadi

Dia makan 2 biji sehari selam 3 bulan secara konsisten. Haaaa....yang paling best, vitamin C sahklee ni bukan je boleh makan, malah boleh buat masker tau sebab 100% semulajadi.

Harap-harap vitamin C ni dapat la bantu saya selesaikan masalah jerawat ni, semua dengan izin Nya. Ok...nanti lepas 3 bulan saya akan bagi result macam mana keadaan muka saya.

Salam sayang dari saya

Shila / shaklee id : 1163981 / 013-7505728 / noorhasila80@yahoo.com.my / fb : Noorhasila Shila




0 comments:

Catat Ulasan