Isnin, 8 Ogos 2016

TQVM DE'XANDRA

Assalamualaikum...

Akak doakan korang yang baca blog ni sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah SWT.

Syukur alhamdulilah, Allah temukan akak dengan bisnes De'Xandra disaat akak betul-betul perlukan duit.

Mula 'terjebak' dengan De'Xandra 18 Mei 2016. Masa tu akak cuma tolong adik je. Bila akak nampak peluang bersama De'Xandra akak terus nekad nak betul-betul fokus.

Dalam tempoh 1 bulan, akak dah boleh pulangkan modal adik yang akak pinjam, dan bila dapat untung akak tak ambik pun, akak simpan untuk pusing modal dan simpan stok.

Paling manis, bulan Ramadhan yang lalu akak tak guna pun duit gaji untuk perbelanjaan Raya, akak cuma guna duit untung dari De'Xandra je.

Dan bukan tu je, akak juga boleh belanja suami, mak abah dan anak-anak buat persiapan Raya. 100% akak guna duit De'Xandra tau.

Bermula bulan Ogos, akak dah nekad akak nak simpan duit untung De'Xandra. Alahmdulilah baru seminggu Allah makbulkan doa akak.



Bila kita nampak hasil nya baru la kita semangat nak berniaga, sebab tu akak selalu pesan pada dropship-dropship akak jangan ROMPAK duit bisnes.

Tak kira la bisnes tu full time ke, part time ke...pengurusan kewangan sangatttt penting!!!!!

Bulan ni, akak nak kongsi rezeki dengan korang. Akak nak cari 2 orang dropship. Kalau boleh yang betul-betul minat nak berniaga dan tambah pendapatan keluarga.

Insha Allah akak akan bantu sampai berjaya.

Jangan lupa whatsapp akak tau,




0 comments:

Catat Ulasan