Khamis, 25 Ogos 2016

TIPS ATASI BAU BADAN

Assalamualaikum semua

Akak nak bagi tips untuk korang yang ada masalah bau badan.
Jom layanzzzz

"Ishhhhh busuknya, kau tak mandi ke??????
Harap muka je cantik, badan bau tengikkk.
Tu la, kan aku dah cakap pakai perfume kau tak nak."
"Mahal la wei, mana mampu pakai perfume macam kau tu"
"Maha apa nya, aku pakai Paris Hilton Dexandra je baru RM65.00"
"Ye ke????? bau macam ori beb. Ko beli kat mana, meh sini aku zassss sikit"
"Kau whatsapp je akak ni, Shila namanya 013-7505728. Best tau beli dengan dia..banyak free gift. Kalau tak silap bulan ni dapat free beg tau"
"terbaik beb, hari ni gaji kan...aku nak borong De'Xandra ni"
"haaaa Jangan lupa 013-7505728, beli tau jangan asik nak rembat perfume aku jekkk hahahhaha"

De'Xandra inspired Paris Hilton






0 comments:

Catat Ulasan