Isnin, 25 Mei 2015

MESIN JAHIT : JENAMA APA YANG PALING SESUAI?????

Assalamualaikum

Saya doakan anda kaya dan berjaya dan sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah SWT

Saya nak beli mesin jahit, tapi saya tak tahu menjahit. Itu la masalah saya sekarang.

Ada tak kawan2 yang boleh bantu saya, macam mana saya nak memilih mesin jahit yang berkualiti?



Kedai yang menjual mesin jahit tu mencadangkan saya guna jenama brother, tapi adik ipar saya (dia tukang jahit) cadangkan saya membeli jenama juki.

Sekarang ni saya dalam dilema, nak beli yang mana satu.

Saya nak guna mesin jahit tu, untuk menjahit busana melayu, pakaian silat, seluar berpesak dan macam-macam lagi. 

Sekarang ni, setiap oder yang masuk saya terpaksa tempah dari tukang jahit. Tapi, anda semua maklum la dah nak dekat-dekat raya ni tukang jahit dah tutup oder.

Jadi tempahan dari coustmer tak dapat saya penuhi, sebab tu saya nak beli mesin jahit. 

Saya harap pembaca dapat la bantu saya selesaikan masalah ini.

Feel free to share

Zamri 013-7505728/Fb page: Seni Pakaian Warisan


0 comments:

Catat Ulasan