Rabu, 21 Oktober 2015

WAJIB BACA : VITAMIN SHAKLEE TIDAK BOLEH SEMBUHKAN PENYAKIT!!!!!!!

Assalamualaikum

Apa kabar semua? aku doa kan semua sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah SWT.

Tajuk sentap beb!!!!!

Tapi jujur aku katakan, kenyataan ni memang benar, aku sokong 100%.

VITAMIN SHAKLEE TIDAK BERKESAN



Ada  seorang kawan cakap, makan Alfalfa dah habis satu botol tapi penyakit kencing manis mak dia tak hilang punnnnn.

Ada juga kawan sepejabat bagi tahu, makan 10 paket kolagen shaklee tapi jeragat masih bertepek kat muka.

Seorang lagi ni, makan sebotol Omega guard tapi anak dia tak dapat 10A pun dalam SPM.

Ohh tak lupa juga yang bising...makan sebotol Lecithin tapi tak kurus jugaaaaa.

Ishhhh...korang ni, cuba bawa bersabar. Kesan Vitamin shaklee memang agak lambat tapi kesannya memang menakjubkan.

Bagi aku, biar lambat asal selamat, dari makan produk yang belum tentu tahap keselamatnya. 

Mungkin ada sesetengah produk yang baru makan 3 hari dah boleh sembuh penyakit, tapi kita tak tahu bahan kimia yang terkandung dalamnya mungkin boleh membahayakan kesihatan untuk jangka masa panjang kan.


SHAKLEE BUKAN UBAT


Kepada sahabat sekalian, suka saya nak bagi tau Shaklee ni bukan la ubat yang boleh menyembuhkan penyakit.

Shaklee adalah makanan tambahan atau suplemen yang membantu MENCEGAH penyakit.

Ubat dan Suplement adalah 2 benda yang berbeza, sebab ubat mengandungi drug yang boleh menyembuhkan penyakit dengan kadar segera tapi jika diambil berlebihan boleh menyebabkan penyakit buah pinggang, manakala supplement shaklee tidak mengandungi drug dan dibuat dari bahan2 semulajadi dan sentiasa selamat.

Contohnya macam ni, kalau kita sakit kepala kita akan terus makan penadol dan sekejap je dah hilang, sebab mengandungi drug.

Tapi kalau sakit kepala menyerang, kita makan B-complax tapi sakit tu tak hilang2 terus kita menyalahkan B-complax Shaklee tu tak bagus.


BUAT PILIHAN SEKARANG


Pilihan di tangan kita, korang nak tunggu sakit baru makan ubat atau korang makan supplement sekarang dan insha Allah korang tidak akan mengalami sakit yang kronik.

Kalau korang semua nak tau, dalam group MariaFirdaus sendiri ada ramai dokter yang buat bisnes part-time bersama shaklee, dan mereka sendiri mengakui kehebatan vitamin2 shaklee.

Saya ada seorang sahabat, pada usia 24 tahun beliau sudah mengalami sakit buah pinggang dan terpaksa menjalankan rawatan dialisis (cuci darah untuk pesakit buah pinggang) setiap 2 hari sekali.

Bila saya tanya, rupanya masa zaman sekolah beliau adalah atlit yang sangat aktif bersukan. Kalau boleh setiap acara padang semua beliau nak bolot, akibatnya beliau selalu mengalami sakit otot.

Jalan mudah. beliau kerap mengambil pain killer dalam kuantiti yang tidak terkawal. Tanpa beliau sedari pain killer menyebab kan beliau mengalami sakit buah pinggang pada usia muda.

Cukup setakat ni je la perkongsian dari aku, terpulang la korang nak pilih supplement semulajadi atau korang nak makan ubat yang mengandungi drug. Terpulang la...itu pilihan korang, tapi bagi aku shaklee adalah yang terbaik sebab aku dah rasa kesannya.


Salam sayang

Shila (013-7505728)
Fb : Noorhasila Shila
Shaklee ID : 1163981










0 comments:

Catat Ulasan