Khamis, 8 Oktober 2015

TIPS MUDAH ATASI MASALAH KESIHATAN KETIKA JEREBU

Assalamualaikum.

Dah lama rasanya aku tak kongsi cerita dan tips dalam blog ni. Heheheh.....alasan standard, busy!!!!!

Busy la sangatttt kan.....hahhahahah.

Ok, balik pada tajuk entri....sebenarnya aku nak kongsi sikit tentang masalah jerebu yang sedang melanda Negara kita.

Tahap keseriousan jerebu ni memang dah sampai tahap bahaya, bayangkan minggu lepas je dah berapa kali sekolah dicutikan.

Bukan je murid dan guru, malahan staff pun diarahkan cuti juga.

2 hari cuti, aku duduk rumah je....hehehhehe macam perintah berkurung. Ditambah dengan 2 orang anak-anak ku yang super cerdas Umairah & Qaisarah.

Alhamdulilah, syukur sangat sepanjang musim jerebu ni anak-anak pintar ku tidak mengalami sebarang penyakit.

Malahan mereka semakin aktif bermain (walaupun hanya di rumah).....sabar ye kakak & adik, nanti kalau cuaca dah elok, ibu abah bawak kamu berdua jalan-jalan.




VITAMIN C SHAKLEE TERBAIK

Ni Vitamin C untuk kanak-kanak, sesuai juga untu orang dewasa yang susah nak telan pil



Sejak awal tahun aritu, aku dah biasakan anak-anak ku makan vitamin C. Masa mula-mula tu kakak selalu buang, sebab rasanya agak masam.

Biasa selang sehari aku akan bagi sebiji, bila dah biasa...baru aku bagi setiap hari. Sekarang diaorang dah pandai, setiap pagi akan mintak sweet.... (chewable vita. C la tu.)

Untuk baby bawah setahun, aku cadangkan  baik si ibu je yang makan vitamin C tu dan terus bresatfeed. Insha Allah baby akan dapat juga khasiatnya.


Vitamin C Shaklee memang terbaik!!!!!!



Okey....ni je la tips yang boleh aku bagi. Vitamin C ni perlu diambil setiap hari, tak kisah la musim jerebu atau tidak sebab badan kita tak boleh hasilkan Vitamin C sendiri.

Kalau korang rasa nak beli produk shaklee pada harga yang sangatttt jimat, atau nak tanya tentang vitamin-vitamin shaklee yang lain boleh la hubungi aku



013-7505728
Shila
Fb : Noorhasila Shila



















0 comments:

Catat Ulasan