Rabu, 10 Jun 2015

TESTIMONI SET KECANTIKAN

Assalamualaikum

Saya doakan anda dipermudahkan segala urusan, diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dalam lindungan Allah SWT.

Nak kongsi sikit testimoni pengguna tegar Set Kecantikan dari shaklee iaitu VITAMIN C & VITAMIN E.

Ramai yang berpuas hati dengan hasilnya, termasuk saya sendiri. Bulan lepas muka naik jerawat yang besar dan bernanah.

Sudah puas saya guna pelbagai jenis ubat, dari yang murah hingga yang mahal, namun jerawat saya semakin hari semakin banyak dan rakan2 pejabat dah mula menegur.

Rasa segan pun ada sebenarnya, ye la bila dh usia 30++ ni tetiba muka berjerawat macam anak remaja, hehehehe.

Tiba-tiba saya terfikir, kenapa sy tak cuba makan VITAMIN C dan VITAMIN E, sebab memang dah terbukti jenama shaklee dibuat menggunakan bahan-bahan semulajadi.

Alhmdulilah, selepas seminggu memang nampak perubahan yang ketara. Jerawat dah tak muncul lagi, lega saikit hati ni. 

Sekarang ni saya baru masuk minggu kedua, yang saya perasaan kulit muka dah kurang berminyak dan muka nampak cerah sikit. Hehehehe..........perasan la pulak.

Setiap hari saya akan makan 2 biji VITAMIN C & 1 biji VITAMIN E. Gabungan yang sangat superbbb!!!!!

Rasa nak telan sebotol je tiap hari, hehehe...memang shaklee terbaikkk.

Bukan saya je yang cakap macam tu, tapi ramai lagi yang dah berpuas hati mengakui produk shaklee memang berkualiti setaraf jenama antarabangsa.

Jom kita layan testimoni mereka yang lain pulak

Testimoni Pertama



Testimoni Kedua

Vitamin C

Vitamin E

Sempena promosi bulan ni BELI 6 PERCUMA 1, jom borong banyak2. Boleh simpan stok, atau dijadikan hadiah pada kawan2 pada Hari Raya nanti.

Dapatkan diskaun 25% dengan menghubungi saya : 013-7505728







0 comments:

Catat Ulasan