Khamis, 4 Jun 2015

HADIAH HARIJADI DARI JUTAWAN

Assalamualaikum

Saya doakan anda semua sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Allah SWT.



Lepas solat dhuha tadi, saya tengok ada sampul surat di atas meja dari Faizland Sdn. Bhd.

Muka depan 



Muka belakang


Fikir2 macam tak ada oder apa2 barang dengan Pm Cery. Terus buka sampul tu....

Taraaaaaaaaa

Birthday gift from Faizland Sdn. Bhd


Sekeping kad ucapan Happy Birthday, sebatang pen Jutawan dan sekeping  pelekat peti ais. Senyum lebar iols tau....hehhehehhehe.

saya suka...saya suka!!!!!!!

Sambil2 belek hadiah saya fikir, macam mana pihak faizland sdn. bhd tau birthday saya. 

Saya baru ingat, hujung tahun 2014 saya ada isi borang google foam di facebook Pm Cery. Pm Cery mintak siapa-siapa saja anak buahnya, tak kira lavel apa untuk isi butir tarikh lahir.

Saya pun isi la, tak sangka pulak Pm Cery nak bagi hadiah. Makin bersemangat nak upgrade diri, mungkin satu hari nanti saya juga akan hadiahkan anak2 buah saya pula. Insha Allah.

Terima kasih kepada Pm Cery dan pihak pengurusan Faizland Sdn. Bhd. atas hadiah harijadi. Semoga Pm Cery diberi rezeki yang melimpah ruah, amin.

Sekian dulu perkongsian hari ini, sampai jumpa pada entri akan datang.

Salam Sayang
Shila




0 comments:

Catat Ulasan