Khamis, 29 Januari 2015

Awas!!!!!!! Healing Crisis

Assalamaulaikum

Semalam Mak saya ada mengadu badannya semakin sakit selepas ambik AJHT shaklee. Sakit sampai tak boleh bangun.

"Sabar ye Mak, itu healing crisis atau kesan penyembuhan. Mak kena teruskan makan sebab AJHT sedang beri tindak balas positif pada sendi Mak" 

Itu antara respon yang saya terima mengenai healing crisis selepas beberapa hari menggunakan produk kesihatan shaklee.

Biasanya healing crisis ni terjadi disebabkan badan kita terlalu banyak toksin, jadi bila berlakunya healing crisis itu adalah petanda baik bahawa segala toksin sedang dikeluarkan dari badan. Memang tidak dinafikan healing crisis ni sangat sakit tapi kita terpaksa tahan kesakitan yang sementara ini demi menjamin kesihatan yang berpanjangan.



PENGALAMAN SENDIRI

Jangan takut, kesakitan yang anda alami semasa tempoh penyembuhan hanya sementara. paling lama sekitar 2 minggu sahaja.

Saya sendiri pernah mengalami healing crisis, masa tu saya makan Ostematrik. Selepas 3 hari makan secara konsisten, badan saya mula sakit dan mata rasa mengantuk yang teramat sangat. Walaupun saya tidur seawal jam 9 malam, tapi saya tetap rasa mengantuk.

Apa yang saya lakukan adalah kurangkan dos pengambilan dari 4 biji, saya kurangkan kepada 2 biji dan saya minum 3 liter air sehari.

Selepas 2 minggu, badan saya kembali normal. Tiada lagi sakit-sakit badan dan mengantuk, bonus yang saya dapat tiada lagi masalah sembelit dan badan rasa semakin bertenaga.





CARA MENGATASI

1. Minum air 3 liter sehari
2. Kurangkan dos pengambilan
3.Dapatkan rehat yang secukupnya
4.Berdoa kepada Allah, semoga dipermudahkan urusan menjaga kesihatan




Ingin mendapatkan suplemen untuk seisi keluarga

Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka secara sampingan

Hubungi saya

Noorhasila Omar
013-7505728
Fb : Noorhasila Shila
Email : noorhasila80@yahoo.com.my










0 comments:

Catat Ulasan