Selasa, 20 Januari 2015

E-Book Now Everyone Can Kurus

Assalamaualaikum

Alhamdulilah syukur kehadrat Ilahi kerana akhirnya program Now Everyone Can Kurus (NECK) telah dilancarkan dengan jayanya.

APA ITU NECK?

NECK adalah sebuah program untuk menyelesaikan masalah berikut :

1. Berat badan berlebihan
2. Obesiti
3. Boroi / Buncit
4. Nampak tua dari usia sebenar
5. Baju-baju semua dah ketat

Anda semua dah faham apa itu NACK dan ada tak dikalangan anda ataupun orang-orang disekeliling anda yang ada masalah yang saya nyatakan di atas.


   
Ebook Now Everyone Can Kurus (NECK)


Sebelum saya bercerita lebih lanjut mengenai NECK, saya ingin kongsikan sedikit pengalaman berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak kedua.


   Saya berjaya turun 5kg 


Berat asal saya hanya 50kg, tapi selepas bersalin berat saya mencecah 59kg. Semua baju-baju untuk ke pejabat dah tak muat dan yang paling sedih sangatttttt bila ada yang menegur dan bertanya sama ada saya hamil lagi kerana melihat perut yang begitu besar seperti hamil 4 bulan.

Saya mengambil keputusan untuk menurunkan berat badan secara sihat dan selamat, dan e-book NECK benar-benar membantu saya.

                          Whatsapp 013-7505728 (Shila)                                     

Dalam e-book NECK ini, anda akan mempelajari bagaimana untuk menurunkan berat badan dengan mudah dan selamat melalui FORMULA MUDAH M.E.S.T.I KURUS.



Ada 2 cara untuk mendapatkan e-book ini :-

1. SAYA JUAL PADA HARGA RM10.00

anda bank in RM10.00 ke dalam akaun

Maybank : 151071138031
Mohd Zamri Bin Mohd Ajis
amrullah_02@yahoo.com


2. SAYA BERI SECARA PERCUMA

Caranya, anda mesti tekan butang share dan download link dibawah :

http://www.noweveryonecankurus.com/shila

( INI AMANAH SAYA , TOLONG TEKAN BUTANG SHARE TERLEBIH DAHULU SEBELUM DOWNLOAD LINK DI ATAS )

Sejujurnya saya tidak mempunyai bajet yang besar untuk mempromosikan e-book ini, sebab itu saya minta anda SHARE terlebih dahulu supaya kita sama-sama dapat membantu rakyat malaysia yang mempunyai berat badan yang berlebihan . Semoga ia akan menjadi pencen kubur kita nanti.

Saya rasa sangat kesian melihat rakyat malaysia yang ingin menurunkan berat badan tapi tidak tahu caranya.

Mungkin saya dan anda dapat membantu rakan-rakan kita untuk menyelesaikan masalah berat badan berlebihan melalui penyebaran e-book NECK.

Sama-sama kita membentras obesiti dan masalah berat badan berlebihan. Semoga usaha murni ini akan dipermudahkan oleh Allah SWT....


Agen NECK berdaftar

Noorhasila Omar









0 comments:

Catat Ulasan