Rabu, 2 September 2015

Penyakit Darah Tinggi Pulih selepas Menyertai NECK

Assalamualaikum

Saya doakan sahabat bolg shilazamri sentiasa sihat dan dalam lindungan Allah SWT.

Hari ni saya nak kongsikan sedikit sharing dari salah seorang peserta NECK.

Ikuti luahan hati beliau.


Darah Tinggi Pulih Dengan NECK
=========================




Saya tahu saya ada tekanan darah tinggi sejak 3 tahun lepas. Biasalahkan bila pergi klinik kalau 
deman atau selsema, doktor akan check BP. Tapi sebab bacaan BP saya tinggi sedikit sahaja dari 
range normal, saya tak amik peduli sangat. Dlm hati kata tak apalah, nanti turun le jadi normal balik.

Tapi bak kat pepatah, sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Begitu jugalah dengan bacaan BP saya. Setiap 
kali pergi klinik, bacaan makin naik. Sehingga pada penghujung tahun 2013, doktor mula prescrib ubat untuk control BP. Tapi saya masih in denial, kadang2 saya makan, tapi selalunya tak makan. Dengan 
harapan, ala ini sementara ajeler, nanti turun lah BP tu.

Jan 2015 saya buat full medical check-up. Sepatutnya dlm session itu, saya akan buat stress test 
(kena lari2 atas treadmill). Tapi sebab bacaan BP yg sangat tinggi, doktor langsung tak benarkan. Sepanjang 4 jam di hospital, sebanyak 4 kali juga BP saya di ambil setiap jam. Doktor kata kadang2 
patient ni nervous kalau buat medical check-up tu yang BP boleh naik. Tapi kalau antara semua 4, 
paling rendah ialah 155/110 dan yang paling tinggi ialah 190/110, ini dah bukan lagi nervous tapi 
memang penyakit.

Selain high BP, BMI saya pun dah hampir nak cecah category obese. Apalagi, memang kena sound le 
dengan doktor. Doktor suruh (arahan yea bukan nasihat lagi) utk saya turunkan berat badan sebelum 
penyakit2 lain datang menjenguk.

Semangat utk kurus serta merta datang. Saya insaf. Dan Alhamdulillah saya diketemukan dengan 
NECK. Saya ikut segala arahan, tips dan bagi commitment 100%. And the result is amazing. Bukan 
sahaja BMI saya improve tapi yg lebih penting BP saya kembali normal. Terima kasih NECK!!!

Alhamdulilah, program Now Everyone Can Kurus (NECK) 

telah terbukti berjaya membantu ramai orang untuk kurus 

dan sihat dengan menggunakan Formula mudah MESTI 

Kurus.





Bagi anda yang masih belum mengetahui 

apa itu program NECK, jemput baca e-book 

percuma





http://www.noweveryonecankurus.com/shila/



Batch 8 akan bermula pada 5 September, 2015. 

Pendaftaran masih dibuka. Siapa cepat dia dapat!!!!


Hubungi saya agen NECK untuk keterangan lanjut.



Shila - 013-7505728

FB : Noorhasila Shila

Email : noorhasila80@yahoo.com.my

















0 comments:

Catat Ulasan