Rabu, 9 September 2015

RESEPI ISTIMEWA ESP

Assalamualaikum 

Hai korang, terima kasih sebab sudi baca blog shilazamri.

Sempena promosi ESP bulan ni, saya nak kongsi satu resepi istimewa yang saya selalu buat.

Kebanyakan kawan-kawan saya tak tau macam mana nak bagi sedap rasa ESP ni, sebab tu saya share kat sini.

RESEPI ISTIMEWA ESP


2 sudu besar ESP
2 sudu serbuk koko (saya suka jenama econsave, sedap dan murah)
2 sudu oat segera
7 biji kismis
3 biji kurma
5 ketul kuib ais
300 ml air mineral

Masuk kan semua bahan-bahan tadi ke dalam cawan pengisar, kemudia kisar.

Mudah kan, rasanya memang sangggattttttt sedappppp!!!!!!

Untuk yang sedang berdiet, kalau rasa malam-malau tu tak nak makan nasi korang boleh la cuba ye. Nanti bagi tau result nya tau. heheheheh....




PROMOSI SEPTEMBER, 2015

Beli 6 Percuma 1 @ Beli 2 diskaun 5%

Cepattttt selagi stok masih ada!!!!!!!

Saya akan bagi hadiah istimewa kepada 10 orang pertama.




Pm/whatsapp 
Shila
013-7505728





0 comments:

Catat Ulasan