Sabtu, 21 Februari 2015

Cinch Energy Tea Mix

Assalamualaikum

Saya doakan pembaca blog shilazamri.blogspot.com sentiasa dalam rahmat Allah SWT

Cuti panjang sempena Tahun Baru Cina ni saya ambik kesempatan untuk update entri baru, kali ni saya nak kongsi produk baru yang saya cuba bulan ni.

CINCH ENERGY TEA

Saya rasa ramai yang tak tau shaklee juga ada produk teh pelangsingan iaitu CINCH ENERGY TEA MIX. Teh ini terdapat dalam set pelangsingan shaklee dan sangat membantu untuk meningkatkan kadar metabolisma dan membekalkan tenaga berpanjangan.




Bagi mereka yang sedang berdiet tapi tiada masa untuk bersenam, adalah sangat digalakkan untuk minum teh ini setiap hari.

Mungkin ada yang tidak faham, apa itu peningkatan kadar metabolisma (saya dulu pun tak faham heheheh....)

Metabolisma yang tinggi, umpama pisau yang tajam untuk potong rumput. Rumput ni umpama kalori yang kita makan setiap hari.

Kalau kalori ni (rumput) tidak kita bakar (potong) ia akan jadi lemak dan menyebabkan berat badan bertambah dan kita akan jadi gemuk.

Untuk bakar (potong) kalori (rumput) dengan cepat, kita perlukan metabolisma yang tinggi (pisau yang tajam)

Kalau metabolisma kita rendah, ia umpama potong rumput yang tumbuh setiap hari menggunakan pisau yang tumpul dan lama kelamaan rumput akan semakin tinggi dan akan menjadi semak. Faham ke faham??????

Teh ini juga boleh menggantikan kopi atau minuman manis lain dan boleh diminum waktu pagi atau petang, tapi awas!!!!! jangan minum waktu malam hehehe....bukan apa takut malam tak boleh tidur nanti, kecuali mereka yang bekerja waktu malam memang sesuai minum teh ni.

SEGAR & BERTENAGA

Biasanya saya akan minum teh ni pada pukul 2.30 petang, sebab waktu macam ni saya akan rasa mengantuk dan lesu.

Kesannya saya rasa sangat segar dan bertenaga hingga ke malam dan saya juga kuat berpeluh, rupa-rupanya peluh itu adalah proses  pembakaran lemak  yang berlaku setelah kita minum teh ini.


KANDUNGAN CINCH ENERGY TEA MIX

1. Matcha Green Tea
2. Taurina 
3. White Tea
4. Rooibos Red Tea
5. Red Tea

kesemua kandungan dalam Cinch Energy Tea berfungsi meningkatkan kadar metabolisma, membekalkan tenaga dan membakar lemak dengan cepat.

CARA BANCUH CINCH ENERGY TEA MIX

Teh ini boleh dibancuh dengan air panas atau sejuk mengikut selera masing-masing, juga boleh ditambah sedikit gula atau madu dan perahan lemon atau halia untuk rasa yang lebih segar.



Saya suka bancuh dengan air panas dan makan bersama beberapa keping biskut sebagai minum petang, hasilnya memang superbb...rasa mengantuk terus hilang, buat kerja pun laju.


TESTIMONI


 Testimoni Pertama




testimoni cinch tea
Testimoni Kedua



Jika anda sudah bersenam dan kurang makan nasi, namun berat badan masih juga belum berjaya diturunkan, mungkin salah satu puncanya adalah badan anda kurang metabolisma untuk membakar kalori jadi  Cinch Energy Tea ini memang sangat membantu dan sesuai untuk anda.

Sekian dulu perkongsian saya kali ini, semoga entri ini dapat membantu anda dan rakan-rakan di luar sana yang dalam proses menurunkan berat badan.

Feel free to like and share


Ingin mendapat supplement untuk seisi keluarga?
Ingin menjana pendapatan sampingan 3,4 & 5 angka sebulan?

Hubungi saya

Noorhasila Omar
013-7505728
fb : Noorhasila Shila


0 comments:

Catat Ulasan