Khamis, 12 Februari 2015

CARA MUDAH ATASI SEMBELIT

Assalamualaikum

Saya doakan pembaca blog shilazamri.blogspot.com sentiasa dalam rahmat Allah SWT.

Alhamdulilah usus besar saya sekarang makin sihat, setiap hari saya akan 'buang' segala toksin dalam badan.
Dulu saya ada masalah sembelit, kadang-kadang sampai seminggu lebih baru boleh 'buang'. Memang rasa sangat tak selesa dan pernah sampai berdarah.

OSTEMATRIK ATASI MASALAH SEMBELIT

Saya masih menyusu baby Sarah yang berusia 9 bulan, mungkin kesan kekurangan kalsium badan saya rasa sakit-sakit dan saya cepat letih.

Saya mencuba Ostematrix pada awal Oktober, 2014 untuk memenuhi keperluan kalsium saya. Setiap malam saya akan makan 4 biji sebelum tidur.




Alhamdulilah, dengan izinNya, selepas beberapa hari mencuba Ostematrik sakit-sakit pada badan semakin berkurangan. Sesuai dengan motto shaklee SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI

saya juga baru sedar usus besar saya juga bekerja dengan baik selepas mencuba ostematrix. Setiap hari selepas sarapan, saya akan ke tandas untuk 'membuang' segala toksin yang terkumpul.

Rupa-rupanya Ostematrix bukan sekadar kalsium, ia juga mengandungi Vitamin D, Magnesium, Zinc, Copper dan Manganese .

Untuk pengetahuan anda semua, magnesium yang terdapat dalam Ostematrik membantu mengeluarkan rembesan sisa perut dan melembutkan najis dan sekaligus membantu mengatasi masalah sembelit.


Testimoni sahabat saya menggunakan set bersalin shaklee


PROMOSI FEBRUARI, 2015

Sepanjang bulan Februari, 2015 shaklee mengadakan promosi Ostematrik

Beli 6 PERCUMA 1
Beli 2 DISKAUN 5%

Rasa nak melompat je bila tengok promosi ni, kalau boleh saya nak telan sebotol Ostematrik setiap hari hehehe......ala guraupun tak boleh.


Mohon anda tekan butang Like & Share supaya sama-sama kita dapat bantu kawan-kawan di luar sana untuk mengatasi masalah sembelit dengan mudah dan berkesan.

Sampai jumpa lagi pada perkongsian akan datang,

Salam sayang
Shila
id: 1163981










0 comments:

Catat Ulasan