Isnin, 18 Januari 2016

TIPS ATASI KELETIHAN

Assalamualaikum

Awal tahun macam ni memang aku tak menang tangan dek kesibukan kerja di pejabat dan menguruskan anak-anak yang tengah membesar bagai johan tu.




Tapi aku rasa lebih kesian tengok En. Suami yang selalu balik lambat dan keletihan. Sejak Pusat Memanah Al-Battar dibuka, En. Suami terpaksa balik lambat, bukan tak nak ambil pekerja tapi untuk permulaan ni biarlah dia urus sendiri.

Kadang-kadang pukul 12 malam baru sampai di rumah, subuh nak solat bukan main susah lagi. Aku pun mula cari supplement yang sesuai untuk dia dan untuk aku juga.

Aku dan suami pun mula minum Cinch Tea dan Vita Lae, rasa sangat segar. Mula-mula aku tak perasan pun, balik kerja terus ambil anak-anak kat rumah mak, masak, membasuh sampai ke malam. Sedar-sedar dah jam 11 malam.


 



Tapi aku langsung tak rasa mengantuk, tak rasa penat pun.

Yessss!!!!! akhirnya setelah try & error aku dapat juga supplement yang memberi tenaga untuk aku dan suami.

Suami pun mengaku, dia kurang rasa letih sejak amalkan 2 biji Vita Lea pagi dan malam. Cuma suami aku ni tak boleh minum Cinch Tea je sebab perut dia akan rasa sebu. Dia memang alahan pada apa jeis teh pun hehehhehe.......

Cinch Tea ni, pembekal tenaga segera tau. Boleh minum bila-bila masa je, sejuk atau panas. Cuma kalau minum waktu malam memang kompom tak boleh tido la kan....hehehhehe

Vita Lea pulak, multivitamin juga memberi tenaga extra dan saya sangat puas hati dengan gabungan 2 supplemnt ni.

Oppssss lupa nak bagi tau, Vita Lea ni Iron Formula jadi TIDAK boleh diambil bersama susu atau soya, sebab kalsium yang terkandung dalam susu akan menyekat penyerapan Iron.

Okey tu je nak kongsi. Jumpa lagi pada entri akan datang...bye


Salam Sayang

Shila
013-7505728
Shaklee id : 1163981




0 comments:

Catat Ulasan