Selasa, 31 Mac 2015

AWAS!!!!!! MASALAH KEPUTIHAN SELEPAS BERSALIN

Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi membaca blog shilazamri.blogspot.com. Saya doakan anda kaya dan berjaya.

Saya mengalami masalah keputihan yang agak teruk selepas bersalin anak kedua pada Mei, 2014. Pelbagai usaha saya lakukan untuk mengatasai masalah ini.

Saya mula mencari maklumat mengenai masalah keputihan, dan saya dapati memang kebanyakan wanita yang mengandung dan lepas bersalin mengalami masalah ini.

RENDAH DIRI

Saya rasa rendah diri, sebab keputihan yang saya alami semakin teruk. Cairan yang keluar dari miss v semakin banyak setiap hari dan berwarna hijau kekuningan tanda telah dijangkiti bakteria.

Saya terpaksa guna 4 keping pantyliner setiap hari, bagi mengelak rasa tidak selesa dan bau yang agak busuk.

Gambar Hiasan

Saya malu pada kawan-kawan, saya malu pada suami. Masa tu rasa stress sangat, sampai rasa dah putus asa.

Dan akhirnya saya mula menjauhkan diri dari suami dan kawan-kawan. Saya risau, mereka tidak selesa dengan bau tak berapa nak wangi pada diri saya ni.


BAHAYA KEPUTIHAN KEPADA VAGINA

Keratan sebuah Akhbar Tempatan



ALFALFA RAWAT KEPUTIHAN DENGAN CEPAT

Baby saya dah berusia 10 bulan, dan saya masih menggunakan SET MENYUSU SHAKLEE ( ESP, Alfalfa, Ostematrix dan Omega Guard)

Satu hari, saya baca buku Nutrisi Shaklee dan saya mula fahami fungsi dan khasiat Alfalfa. Baru saya tau, Alfalfa Shaklee ni merupakan 'Kacip Fatimah' moden dan mampu mengatasi masalah keputihan dan merawat alahan.

Makan Alfalfa 10 biji sehari bantu atasi masalah keputihan


Saya tambah dos dari 5 biji sehari menjadi 10 biji sehari. Saya cuba dalam masa 3 minggu dan perubahan positif.

Masalah keputihan saya semakin  berkurang, dan saya hanya menggunakan 1 pantyliner je sehari.

Masuk minggu ke-5 saya dah tak guna pantyliner lagi. Mula-mula macam tak percaya, betul ke ni Alfalfa punya penangan??? hehehee.......

Saya dah mula bergaul macam biasa dengan kawan-kawan pejabat. Hubungan suami isteri pun berjalan lancar, kalau dulu  nak mengelak je sebab malu dan takut suami rasa tak tahan dengan bau busuk.

Dan sehingga entri ini ditulis, saya betul-betul bebas dari masalah keputihan. Dah tak ada lagi lendir-lendir.....dah tak ada lagi cairan hijau kekunigan yang keluar dari miss v.

Betul-betul kering dan selesa.....rasa nak jerittttt je sebab suka sangat. Saya mengambil masa 2 bulan rawat keputihan dengan Alfalfa.

TESTIMONI ALFALFA UNTUK MASALAH KEPUTIHAN


Masalah keputihan menggangu hubungan intim suami isteri


Terima kasih Ya Allah....lepas satu masalah. Ini la shaklee effact saya, dan saya rasa berdosa sangat kalau tak kongsi khasiat dan kebaikan Alfalfa kepada anda semua.

Nota kaki : Alfalfa ni TIDAK boleh diambil oleh wanita hamil. Kalau mengalami masalah keputihan semasa hamil, saya cadangkan GARLIC.

Sekian dulu perkongsian saya. Mohon tekan butang Like dan Share jika anda rasa perkongsian ini memberi manfaat kepada anda dan rakan-rakan yang lain.


Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di kawasan Johor bahru.

Jika anda ingin menjana pendapatan 3 hingga 5 angka sebulan secara part-time

boleh hubungi saya

fb : Noorhasila Shila
email : noorhasila80@yahoo.com.my
hp : 013-7505728
Shaklee id : 1163981









0 comments:

Catat Ulasan